drömkillen.


så jävla ball stil, han är sjukt snygg!


Vad du än gör och tycker så kommer vissa människor att kritisera dig oavsett.

Om man går upp i vikt så snackas det.
 Om man går ner i vikt så snackas det.
 Om man säger vad man tycker, snackas det.
 När man försvarar sig, snackas det.
Vad du än gör och tycker så kommer vissa människor att kritisera dig oavsett.



5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.

  • Gifta mig
  • Skaffa barn
  • Ha ett fast jobb
  • Vara lycklig
  • Resa runt och festa mycket.

-before I die








18/3-2012






.

jag saknar dig så fruktansvärt mycket, men det plågar mig att min saknad är obesvarad...


Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten





Dag 1 - Min facebook profilbild.


här har ni min visningsbild som jag har på facebook.


-

Dag 1 - Min facebook profilbild.
Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - En av de viktigaste personerna i mitt liv + bild.

Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.
Dag 6 - En bild som alltid får mig att le.
Dag 7 - En bild på mig själv föör exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - Bloggar jag läser.
Dag 11 - Vad jag har i min handväska.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 12 - Det pinsammast jag gjort (videoinlägg)
Dag 13 - En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning.
Dag 14 - Bild på en tid jag saknar.
Dag 15 - Gammal och ny bild på mig själv.
Dag
16 - En bild från min förra sommar.
Dag 17 - Bilder från min fjortisperiod
Dag 18 - Bild på mig och dina syskon
Dag 19 - En bild men varken smik eller redigering
Dag 20 - Hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 21 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 22 - Min första riktiga kärlek, beskrivning.

.


RSS 2.0