7.min bästavän

Min absoluta bästavän heter Oskar Lundin. Han är världens finaste kille. Det är väldigt svårt att hitta en en bättre vän än honom. Jag har väldigt svårt att lita på folk, jag litar nästan bara på mig själv, men han är ett undantag, en riktig vän, som jag faktiskt litar på. Oskar och jag har känt varandra sedan vi var bebisar. Vi har alltid hängt ihop, vi har haft svackor då vi umgås mindre och perioder vi umgås väldigt mycket. Nu har vi väl hamnat i en period då vi glidit isär väldigt mycket. Du går på gymnasiet, jag går i grundskolan, vi har plugg, olika vänner osv. Men jag kan inte säga annat än att jag Saknar dig, riktigt mycket.. Jag är så glad att jag har dig, vi har hängt tillsammans på varenda nyår! kommer aldrig att glömma när vi firade nyår i fjällen. Satan i gatan, det var tider, så vi hade våra termobyxor på oss, sprang runt och smällde smällare. Åh får rysningar. Oskar är en riktigt fin kille med världens finaste hår, med galen humor och är grym på fotboll. Världens ödmjukaste och bästa kille. Om jag endå med ord kunde beskriva hur glad jag är att vi känner varandra. Thank god.  Det är väldigt tråkigt att vi ses så sällan, att det blivit som det blivit, men vad som än händer kommer jag aldrig att släppa dig. För du får mig att må så himla bra vännen. Trots att vi knappt ses, så är du alltid den första jag kommer att ringa om det är något, och fan dig om du någonsing tvekar på att jag finns här, för det vet du att jag gör, vilken tid på dygnet som helst. Världens finaste vän, du är bäst, jag älskar dig, och kommer alltid att göra, även som pensionär.









du är helt otroligt vännen,<3


Kommentarer
Postat av: Linda Stenberg

Naw, vad gulligt!

2011-12-12 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0