Julafton

Vaknar upp till julmusik på övervåningen, går upp till min underbara familj, och känner faktiskt lite känsla av jul även om marken inte är vit..
På morgonen fick vi den bästa julklappen vi kunde få!
Bokad resa till Alanya i turkiet 3 veckor i sommar, mamma pappa syster hennes pojkvän jag och så får jag ta med vem jag vill. Det kommer jag se om ett tag vem jag vill ha med. FYFAN VAD KUL. Det är skitfint, vi kommer bo som om det vore vårat eget hus.
Här har ni lite bilder på det, det heter Sea star recident:


lägenheterna

lägenheterna igen + en pool

wihoo

en liten damm

området med pooler bakom

uppe på taket finns bubbelpool

innuti våran lägenhet


utsikt från balkongen

på kvällen

mysigt

mysigt där man kan sätta sig på dagen och dricka något

gym finns det också, där kommer jag stå på morgornarna

dammarna på kvällarna

vargadsrum & kök

sovrum

kök

kök igen

ett till sovrum

toalett

snart kommer vi alanya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0