1. Presentera mig själv

Jag heter Elin Marie Lindbladh och bor och är uppvuxen i nynäshamns kommun. Jag går i 9an i gröndalsskolan, alltså sista året. Jag är just nu väldigt trött på skolan, mycket plugg och lite fritid, men snart är iallafall grundskolan över. Efter grundskolan så ska jag förmodligen flytta till en annan stad och gå gymnasium där, förmodligen västerås, norrköping, nyköping eller jönköping där jag hittat den linjen och bra gymnasium som jag vill gå på. Det ska bli skönt att komma ifrån nynäshamn faktiskt, när man bott här hela livet så börjar man faktiskt tröttna med tanke på hur liten staden är. I framtiden vill jag bli reseledare med inriktning aktiviteter och upplevelser. Det tror jag kommer passa mig bra, därför kommer jag att välja Hotel och Turism programmet på gymnasiet. Jag skulle också gärna vilja gå bartenderkurs, det ska jag göra,för jag vill absolut jobba utomlands, så är man reseledare sen tillslut tröttnar med endå vill vara utomlands så är det perfekt, då kan man ju bli bartender! Jag har världens bästa familj som jag står väldigt nära. Mamma och pappa bort fortfarande tillsammans och är gifta, det är jag glad för. Jag har en äldre syster som är min allra bästavän, det finns ingen jag litar så bra på som henne. Min familj finns alltid där för mig, och jag kan berätta allt för dom. Dom ställer upp, och jag är så glad att jag har dom, jag har det så bra. Jag har också väääldigt fina vänner, dom är jag rädda om. Vi har våra perioder, upp och ner, men det är så det är. I den här åldern hittar man dom man litar på, och skiljs från vissa, men så är det. Det är bara blicka frammåt! Förövrigt är jag en tjej som är social och pratar vädligt mycket, älskar människor som är frammåt och pratar mycket, humor är väääldigt viktigt. Hittar jag någon rolig kompis så klickar det väldigt fort! På fritiden spelar jag fotboll som jag gjort sedan jag varit liten, tog ett litet uppehåll men nu är jag tillbaka igen sedan något år tillbaka. Jag red också förut och hade egen häst i ett år, men har nu slutat och saknar det enormt, men kommer inte att börja igen. Saknar dessutom min älskade ponny så mycket!
Förövrigt så har jag guldigt hår, egentligen är jag jätte blond, sen blev jag brunett i mer än ett år, nu är jag mitt emellan men saknar den bruna färgen, men kommer inte färga tillbaka, inte nu på ett tag iallafall. Jag har piercing i näsan, hade i naveln men den tog jag ut, den var bara ivägen. Jag vill ha hål i tungan.
Sommaren är min absoluta favoritårstid! jag vill ha sommar året om.. Höjpunkten på sommaren är att åka utomlands, till alanya! världens bästa ställe.
Jag älskar att sola och bada, grilla, umgås med kompisar och bara leva livet, jag älskar att festa!
Ja det där var lite om mig själv.



förra sommaren, blond.


den här sommaren, brunett.


nu, mellan.


Kommentarer
Postat av: Din granne på 35

Om du kommer ner te Jönköping och pluggar Elin kan jag visa dig hur man tar sig fram. Vilken gymnasium hade du tänkt gå där i sånna fall? /Pernilla

2011-11-29 @ 16:55:21
Postat av: Svar till Pernilla

Hej Pernilla!

Jag vet inte riktigt, jag vill gå Hotell och turism och kollar nu om de finns någon stad med gymnasie som har min linje och erbjuder studentlägenheter som jag kan bo i :)

2011-11-29 @ 17:50:26
Postat av: Pernilla

Okej, kan va bra och va ute i god tid med studentlägenhet om du vill plugga i en annan stad. Jönköping är en rätt fin stad och även bra att plugga i vad jag hört. Dock måste ju hotell och turism vara något nytt. Och i Jönköping är dem lite sega med sånt. Men kan finnas. Har du kollat runt på bara hotell och turism?

Varför vill du inte plugga i sthlm? :)

2011-12-04 @ 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0