Torsdag kväll.

Sitter i soffan med en filt, ljus tända, en kopp kaffe och sitter vid datorn. Mysigt. Dagen har rullat på snabbt idag, skönt! Vid 3 åkte jag till gymmet och gymmade med ellen natha och frida. Det var riktigt skönt. Jag sprang på löpbandet och körde ett riktigt mördarpass för mage och rumpa. Jag kommer absolut inte kunna gå imorgon.. hehe men ska man vara fin får man lida pin! Träningsverk är det skönaste som finns! Förövrigt har jag nyss blivit frisk från halsfluss och bihåleinflammation, och har nu åkt på öroninflammation och käkledsinflammation.. usch livet är orättvist ibland, hoppas jag blir frisk nu för all framtid! Tappade min mobil i toaletten i förregår också så den är helt sönder, så har en ny mobil nu som jag har tillfälligt tills jag beställer min Iphone. Imorgon ska vi träffas ett gäng hemma hos Julia och umgås och grilla. Mysigt! det behövs verkligen. Jag har världens finaste vänner, mår så bra med dom, med dom är jag HIGH ON LIFE! Får se vart kvällen imorgon slutar helt enkelt.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite saker.
puss.



Bjuder på två bilder på mig och en av mina absolut finaste vänner Julia Nilsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0